fotogallery

2017 - 2018 Eğitim Öğretim Yılı Kayıt İçin Gerekli Evraklar ve Öğrenim Ücretleri Ödeme Bilgileri

11-08 - 2017

Kayıt günlerimiz 14-18 Ağustos tarihlerinde, 09:00-18:00 saatleri arasında Öğrenci İşleri ofisimizde gerçekleşecektir.

 

 

Adres:  Kadriye Mah. Celal Bayar Cad. No:5-6 Serik/ANTALYA

***Okulumuza kayıt için gelecek Sayın Ailelerimiz, okulumuzun konumunu bulmakta zorluk çekmemek adına Belek Turizm Merkezi Sillyon tabelasından dönüş yaparak, AKEV tabelalarını takip edebilirler.


Kayıt İçin Gerekli Evraklar:


1. Lise diplomasının aslı ya da geçici mezuniyet belgesi.

2. T.C. nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi.

3. ÖSYS Sonuç Belgesi (İnternet çıktısı) 

4. 20 yaş üzeri erkek adayların bağlı bulundukları askerlik şubesinden alacakları “Kayıt olmasında askerlikçe bir sakınca olmadığına” ilişkin yeni tarihli askerlik durum belgesi.

5. Son 6 ay içinde çekilmiş 6 adet vesikalık fotoğraf. (Her birinin arkasına Ad-Soyad yazılmış olmalı.)

6. Eksiksiz doldurulmuş ve imzalanmış Öğrenci Bilgi Formu. (Bu form kayıt esnasında doldurulacak ve öğrenci tarafından imzalanarak teslim edilecektir.)

7. Adli Sicil Kaydı belgesi.(E-devlet çıktısı yada Adliye’den alınan belge)

8. İkametgah Belgesi (Muhtarlıktan veya E-Devlet'ten alınacak.)

9. Öğrenim ücretinin yatırıldığını gösterir belge. (Tam burslu öğrencilerin ücret ödemesi gerekmez.) 

 

 


Not :

- Askerliğini yapan adayların terhis belgesinin aslı, yoksa fotokopisini getirmesi gerekmektedir.

- Adayların kayıt için bizzat başvurmaları gerekmektedir. Eksik belge ya da posta yolu ile kayıt yapılamaz.

- Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.

- Üniversiteler, gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidirler.


Antalya Akev Üniversitesi

Antalya Akev Üniversitesi

İLETİŞİM

Adres: Kadriye Mah. Celal Bayar Cad. No:5-6 Serik/ANTALYA

  • Telefon: 444 1 264
  • Email: info@akev.edu.tr