title_img

YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI

2021-2022 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR DÖNEMİ YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI AÇIKLANMIŞTIR.


Sonuçlar için tıklayınız.


Üniversitemize kayıt yaptırmaya hak kazanan öğrencilerimizin aşağıda belirtilen Yatay Geçiş Kaydı İçin Gerekli Belgeler ile birlikte 9-10 Şubat 2022 tarihleri arasında şahsen başvuru yapmaları gerekmektedir.


Adres: Antalya AKEV Üniversitesi Kadriye Mahallesi Celal Bayar Caddesi No:5-6 Serik/ANTALYA


Yatay Geçiş Kaydı için Gerekli Belgeler


 


 Kayda gelirken aşağıda listelenen evrakların ıslak imzalı ya da e-imzalı asılları ile gelmeniz gerekmektedir.


 



  1. Yatay Geçiş Başvuru Formu (Başvuru esnasından gönderilen formun ıslak imzalı aslı gerekmektedir.)

  2. Nüfus cüzdanı fotokopisi (Aslı adayın yanında olmak koşulu ile)

  3. Öğrenci Belgesi (yeni tarihli)

  4. Transkript

  5. Ders İçerikleri-İntibak (ders saydırma) işlemi yapılacak ise

  6. ÖSYM YKS Yerleşme ve Sonuç Belgesi (internet çıktısı)

  7. Disiplin Durum Belgesi

  8. Yatay Geçişine Engel Yoktur yazısı

  9. Askerlik Durum Belgesi


 



  1. 6 adet vesikalık fotoğraf (Arka taraflarına Ad/Soyad yazılmış olarak)


 



  1. Adli sicil kayıt Belgesi(e-devlet üzerinden alınabilir)


 



  1. İkamet belgesi(e-devlet üzerinden alınabilir)