2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Kurumlararası Yatay Geçiş Sonuçları


Kayıt günlerimiz 04-08 Şubat tarihlerinde, 09:00-17:00 saatleri arasında Öğrenci İşleri ofisimizde gerçekleşecektir.

Adres: Kadriye Mah. Celal Bayar Cad. No:5-6 Serik/ANTALYA

Antalya AKEV Üniversitesi Kayıt İçin Gerekli Evraklar:
1. Lise diplomasının aslı ya da geçici mezuniyet belgesi.
2. T.C. nüfus cüzdanının önlü arkalı fotokopisi.
3. ÖSYS Sonuç Belgesi (İnternet çıktısı)
4. Erkek adayların bağlı bulundukları askerlik şubesinden alacakları “Kayıt olmasında askerlikçe bir sakınca olmadığına” ilişkin yeni tarihli askerlik durum belgesi ya da barkodlu E-Devlet çıktısı.
5. Son 6 ay içinde çekilmiş 6 adet vesikalık fotoğraf. (Her birinin arkasına Ad-Soyad yazılmış olmalı.)
6. Eksiksiz doldurulmuş ve imzalanmış Öğrenci Bilgi Formu. (Bu form kayıt esnasında doldurulacak ve öğrenci tarafından imzalanarak teslim edilecektir.)
7. Adli Sicil Kaydı belgesi.(E-devlet çıktısı yada Adliye’den alınan belge)
8. İkametgah Belgesi (Muhtarlıktan veya E-Devlet'ten alınacak.)
9. Öğrenim ücretinin yatırıldığını gösterir belge. (Tam burslu öğrencilerin ücret ödemesi gerekmez.)

BONUS özellikli kartlara 4 taksit ile ödeme yapılabilir

TR50 0003 2000 0000 0052 3434 22 // Hesap  ismi : Antalya AKEV Üniversitesi

Herhangi bir TEB şubesine gidilip, Antalya AKEV Üniversitesi adına yukarıda belirtilen iban numarasına açıklama kısmına öğrencinin TC ve isim soyismi yazarak ödeme yapılabilir.


Yatay Geçiş Tablosunu görmek için tıklayınız